Rzucanie Palenia

Posted on Listopad 16, 2008. Filed under: rzucanie palenia | Tagi: , , |

Chcesz rzucić palenie, chce rzucić palenie!

Bo jeśli nie, to nie czytaj tej strony stracisz cenny czas a ponadto jest naprawdę duża szansa, że z pomocą tej strony rzucisz palenie – więc po co, skoro tego nie chcesz ? 🙂

Podejrzewam, że znalazłeś się tutaj gdyż chcesz wiedzieć jak rzucić palenie. Podejrzewam również, że masz dobry powód aby rzucić palenie papierosów. Świetnie, gdyż ja sam pewien czas temu postanowiłem zerwać z nałogiem palenia i wiem jak trudne może być zrywanie z nałogiem. Najważniejsze aby wiedzieć po co i potrafić przekonać małego głupiego gnojka, który mieszka w Twojej podświadomości i potrafi wszystko zepsuć.

Rzuć palenie świadomie.

Abyś mógł zerwać z nałogiem raz na zawsze, musisz uświadomić sobie, że byłeś palaczem ale już dalej nie chcesz nim być. W tym celu wypisz sobie (koniecznie!) wszystkie minusy bycia palaczem, możesz również wypisać plusy i je rozważyć. Ja zrobiłem to samo i moja lista zawierała poniższe punkty (zakładam, że pomoże to Tobie w stworzeniu swojej listy).

  1. Palacze śmierdzą, nieprzyjemny zapach wiąże się z odorem z ust, śmierdzą dłonie palacza oraz całe jego ubranie. Ja stosuję drogie perfumy, używanie najnowszego Zegna Intenso mija się z celem gdy ładujemy na siebie śmierdzący dym.
  2. Papierosy sprawiają, że osoby niepalące rezygnują ze znajmości z Tobą, lub wykluczają zbliżenie do osoby, która jest palaczem, rzucenie palenia pozwala poznać i zbliżyć się do większej ilości atrakcyjnych dziewczyn 😉
  3. Papierosy mówią mi jak żyć, skazują mnie na czynności jakich bym sobie niekoniecznie rzyczył, dyktują mi zachowania często absurdalne i na granicy rozsądku. Czy wychodzenie co kilka godzin na balkon w mroźne dni jest fajne ? Czy walka z parasolem, zapalniczką i szlugiem w deszczowy dzień jest racjonalne?
  4. Papierosy szkodzą, lista chorób powodowanych przez palenie jest zatrważająco długa, lista związków toksycznych jeszcze ciekawsza. Czy świadome bądź nieświadome szkodzenie sobie leży w zgodzie z moim rozsądkiem?

Kiedy stwierdzisz, że naprawdę chcesz rzucić palenie – zacznij myśleć o sobie jak osobie niepalącej! I do dzieła.

Znajdź motywację by rzucić palenie.

Rozpowiedz wszystkim wkoło, że już nie palisz, stań co rano przed lustrem i odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz być palaczem? To wszystko działania jakie pozwolą przezwyciężyć chęć zapalenia papierosa. Znajdź sobie jakieś zajęcie, które zastąpi odruch.

Zostań redaktorem tego bloga i opowiedz jak rzuciłeś palenie! 😉 Rzucanie palenia to pestka, trzba tylko wiedzieć po co, i że się naprawdę tego chce!

Make a Comment

Skomentuj

Komentarzy 5 to “Rzucanie Palenia”

RSS Feed for Rzucanie palenia – jak rzucić nałóg? Comments RSS Feed

Ciekawy pomysł na walkę z nałogiem.
Pierwszy raz żuciłem palenie z dnia na dzień zupełnie nieświadomie. Zobaczyłem w biurze ulotkę ze szpitala na temat palenia i związków chemicznych po czym zapaliłem i doszedłem do wniosku że nie będę palił. Następnego dnia idąc za moim przykładem palenie rzucił mój teść więc było nam łatwiej we dwóch walczyć z nałogiem. Dodam że po podjęciu decyzji papierosy maiłem wszędzie: w samochodzie,w domu, w garażu gdzie zwykle paliłem i w ogóle nie miałem na nie ochoty. W tym też czasie udało mi się spłodzić syna z czego jestem jeszcze bardziej dumny bo słyszałem opinie że palacze mają bardzo małe szanse na syna. A ponieważ to jest drugie moje dziecko (pierwsza dziewczynka) tym bardziej uwierzyłem że to właśnie z powodu nie palenia. Niestety szczęście trwało tylko 18 miesięcy. Byłem pewien że już jestem na tyle silny i mogę sobie pozwolić na jeden dymek w towarzystawie. Okazało się jednak że nie do końca bo potem był drugi, trzeci, piąty, dziesiąty i znowu palę 20 papierosów dziennie i zastanawiam się dlaczego? Kaszel co rano (mało co płuc nie wypluję) strata czasu w pracy, wieczorne ciche chwile z żoną z powodu nieprzyjemnego oddechu i godziny spędzone w garażu przy papierosie. Porażka…. Ale mam zamiar znowu walczyć z nałogiem…

dzisiaj ja równiez postanowiłam rzucic palenie definitywnie !

Witam serdecznie!Nazywam się Izabela Syta
Zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o pomoc. Jestem studentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i piszę pracę magisterską na temat rzucania palenia. Jest to praca badawcza, w związku z czym poszukuję kilku osób , które pragną rzucić palenie i które byłyby chętne pomóc mi w realizacji tego badania i całej pracy. Zgłoszenie się do uczestnictwa równoważne byłoby z dwukrotnym spotkaniem ze mną i moją promotorką oraz wypełnianiem przygotowanej przeze mnie książeczki/ ankiety (anonimowo rzecz jasna) przez okres 30 dni. Dotyczy to osób z Warszawy lub okolic. W ankiecie podawać trzeba będzie liczbę wypalanych papierosów. Czasem pytania będą dotyczyły nastroju. Po zakończeniu mojej pracy, obiecuję, że otrzymają Państwo ode mnie informację dotyczącą sposobów skutecznej pracy nad samym sobą/rad jak realizować swoje cele/ jak efektywnie i skutecznie rzucić palenie. Chętne osoby proszę o kontakt mailowy: sytaizabel@gmail.com
Będę wdzięczna za pomoc.

Witam serdecznie!Nazywam się Izabela Syta
Zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o pomoc. Jestem studentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i piszę pracę magisterską na temat rzucania palenia. Jest to praca badawcza, w związku z czym poszukuję kilku osób , które pragną rzucić palenie i które byłyby chętne pomóc mi w realizacji tego badania i całej pracy. Zgłoszenie się do uczestnictwa równoważne byłoby z dwukrotnym spotkaniem ze mną i moją promotorką oraz wypełnianiem przygotowanej przeze mnie książeczki/ ankiety (anonimowo rzecz jasna) przez okres 30 dni. Dotyczy to osób z Warszawy lub okolic. W ankiecie podawać trzeba będzie liczbę wypalanych papierosów. Czasem pytania będą dotyczyły nastroju. Po zakończeniu mojej pracy, obiecuję, że otrzymają Państwo ode mnie informację dotyczącą sposobów skutecznej pracy nad samym sobą/rad jak realizować swoje cele/ jak efektywnie i skutecznie rzucić palenie. Chętne osoby proszę o kontakt mailowy: sytaizabela@gmail.com
Będę wdzięczna za pomoc.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

